Başlangıç > Emlak Haberleri > Dumankaya Ritim yakında satışa çıkıyor !

Dumankaya Ritim yakında satışa çıkıyor !

Dumankaya’nın Maltepe ’ deki yeni projesi olan Dumankaya Ritim 
projesinde  satışların  yakında  başlaması bekleniyor. Projede 
konutların  yanı  sıra AVM, ofis, gösteri  merkezi yer alacak.
Son günlerde satışa çıkardığı Konsept Halkalı projesini satışa 
çıkartan Dumankaya İnşaat, Anadolu Yakası’nda yeni bir projeye 
başlıyor.Uzun zamandır hazırlıkları devam eden Maltepe projesi 
için  ön talep  süreci  devam ediyor. Yakında  resmi  satışlar 
başlayacak. Dumankaya, Maltepe  projesine  Ritim  adını verdi. 
4 kuleden  meydana  gelecek  olan  Dumankaya Ritim  projesinin 
tasarımında Bünyamin Derman-Tago  Mimarlık imzasını göreceğiz. 
Projenin  blok  yüksekliği ise; 20, 25, 30 ve 30 katlı olacak.
AVM, ofis ve konutlardan  meydana  gelen Maltepe Ritim projesi 
E-5 üzerinde CarrefourSA’nın hemen yanında yükselecek.
444 7 222
http://www.dumankaya.com/
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

